Saturday, February 26, 2011

Weekend @ pasar

Hari nie kakak ada kelas tambahan, Abang ada kelas ganti
(ni sabtu minggu lepas)
lepas hantar diaorg singgah pasar jap, beli stok lauk untuk minggu nie..

suasana pagi di pasar Perling...
nak beli tomato ngan sayur bendilah…cili pun boleh beli skali…


Eh!.. nenas dan labu pun ada sama…


buah-buahan pun ada jugak…
sayur dah beli… Jom pergi bahagian basah pulak…
Oh!  Ikan merah, masak asam pedas, sodap nie…



ikan tenggiri kalau buat kuah laksa Johor…Emmm terangkat


udang dan sotong turut serta…


nah ambik!  Ayam berlonggok….dah namanya pasar biasalahkan
oh ya, bahagian daging ari nie kami tak round
coz ari nie daging takde dalam list, lain ari lah yea daging…






No comments:

Share |