Thursday, March 3, 2011

Abang and Homework

When night @ home, bila peratikan anak2 buat kerja rumah diaorg, haa.. macam2 gelagat yang ada

abang nie, ada masanye tekun jugaklah dia buat kerja rumah dia, tengoklah tu bila mewarna boleh kata pelbagai warna dia nak explore…yang cikgu x suruh kaler pun dia rajin nak kaler jugak

tapi tu masa mula2 lah masa tengah bersemangat, pastu bila dah penat  sembarang jer dia kaler…

Haa.. tu dia dengan bangganye abang  menunjukkan hasil kerjanye. Eh, adik dah nak merajuk dah, kata dia asyik gambar abang jer…adik pun nak ambik gambar jugak…

yealah,  yealah,  posing lah dik….

No comments:

Share |